Skundų nagrinėjimo procedūra AlphaPay

„AlphaPay“ esame įsipareigoję teikti aukštos kokybės paslaugas. Jei kuriuo nors metu manote, kad mūsų paslaugos pažeidė jūsų teises ar interesus, norime iš jūsų sulaukti informacijos. Norėdami pateikti skundą, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

Kaip pateikti skundą?

Skundą galite pateikti raštu lietuvių arba anglų kalba per tris mėnesius nuo tada, kai sužinojote apie problemą. Naudokitės mūsų pateikta forma arba parašykite savo formą, būtinai nurodydami:

savo vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis (įmonėms - juridinio asmens pavadinimą, kodą ir adresą).

Skundo pateikimo datą.

Aiškus savo problemos paaiškinimas, įskaitant tai, kas nutiko ir kokioms teisėms ar interesams buvo padaryta žala.

Kokio sprendimo siekiate.

Jei skundą už jus teikia kitas asmuo, pridėkite jo asmens tapatybės dokumentą ir įgaliojimus patvirtinančius dokumentus.

Skundą „AlphaPay“ pateikite per:

Kas įvyks toliau?

  • Peržiūros laikas: jūsų skundą išnagrinėsime per 15 darbo dienų. Jei prireiks daugiau laiko ar informacijos, informuosime jus ir sieksime išspręsti problemą per 35 darbo dienas.
  • Papildoma informacija: jei jūsų skunde ko nors trūksta, paprašysime tai pateikti. Turėsite ne mažiau kaip 7 dienas atsakymui pateikti. Jei nepateiksite reikiamos informacijos, mes negalėsime iki galo ištirti jūsų atvejo.

Nuolat jus informuosime ir pateiksime galutinį atsakymą per sutartą laiką.

Ką daryti, jeigu mūsų atsakymas jūsų netenkina?

Jei esate vartotojas ir esate nepatenkintas mūsų atsakymu, galite kreiptis į Lietuvos banką:

  • Naudokitės internetine ginčų sprendimo priemone E. valdžios vartuose.
  • Išsiųsti rašytinį kreipimąsi adresu: Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius, Lietuva, arba el. paštu: prieziura@lb.lt.

Daugiau informacijos rasite adresu: Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčai | Lietuvos bankas.

Jei Jūsų skundas nėra susijęs su Lietuvos banko prižiūrimomis paslaugomis, šiuo atveju jis nebus nagrinėjamas.

Skundai dėl sukčiavimo ar neautorizuoto mokėjimo

Sukčiavimo ir neautorizuotų mokėjimų klausimus vertiname labai rimtai. Norėdami pranešti apie tokias problemas:

Pateikite išsamią informaciją, įskaitant informaciją apie transakciją, datas ir bet kokį susijusį komunikavimą. Tai padės mums greitai ištirti ir išspręsti problemą.

Dėkojame, kad pasirinkote „AlphaPay“. Jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti, todėl esame pasiryžę išspręsti visas jums kilusias problemas.